عطرهای مورد پسند جوانان

عطرهای مورد پسند جوانان
گروهی که امروز در بین رایحه های مردانه قصد بررسیشون رو داریم ، خانواده ی مرکبات یا ...

عطرهای مورد پسند جوانان

 

گروهی که امروز در بین رایحه های مردانه قصد بررسیشون رو داریم ، خانواده ی مرکبات یا Citrus هستند .
عطرهای این گروه اغلب بسیار مورد توجه جوان ها و نوجوان ها هستند . این گروه بویایی از زمانی دور در عطر سازی وجود داشته و همچنان به روشی مدرن تر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد .

 ترکیبات این عطرها متشکل از رایحه لیمو، پرتقال، برگاموت، گریپ فروت و نارنگی ست که در عطرهای مردانه با رایحه های آروماتیک و تند ترکیب می شوند و در عطر های زنانه با رایحه گل ها .

از عناصر دیگری هم مثل شکوفه های پرتقال، دانه ها یا روغن بهار نارنج نیز در این ترکیبات استفاده میشود. به همین دلیل یکی از ویژگی های این عطرها با طراوت بودن و خنک بودن آنهاست .

این گروه در عطرهای مردانه به دو زیر مجموعه تقسیم میشوند :

-  مرکبات - آروماتیک یا Citrus-Aromatic : عطرهایی که در این دسته قرار می گیرند ، بسیار خنک هستند و حالتی مثل بوی هوای سرد زمستان از آنها استشمام می شود . بعضی از انها فاقد طعم شیرین هستند ، اما در انواعی دیگر به شدت رایحه شیرین آشکار است .
در این دسته از عطرها رایحه های Unisex بسیار یافت می شود ، که هم مردان و هم زنان می توانن از آنها استفاده کنند. عطر مشهور CK one از کلوین کلاین در این دسته قرار می گیرد .


- مرکبات - غنی شده یا Citrus- Gourmand : منظور از مرکبات غنی شده ، ترکیب شدن رایحه مرکبات به همراه رایحه های وانیل یا کارامل هست . به شدت بوی میوه با طعمی شیرین مزه از آنها استشمام می شود . عطرهای این گروه رایحه ای شادی بخش دارند و بسیار برای نوجوان ها توصیه می شوند.

  Tommy Summer Cologne 2002  Tommy Hilfiger نمونه ای از این گروه بویایی ست .

 

برای مشاهده عطر و ادکلن های برند  به لینک زیر بروید :

عطر و ادکلن سفیر (SAFIRPERFUM.IR)

 

 

منبع : عطر و ادکلن سفیر

..
ارسال نظر